BRGroupáci poběží náročnou štafetu, trénink už začal

BRGroupáci poběží náročnou štafetu, trénink už začal

Patnáct odvážlivců z firem skupiny BR Group začalo v červnu trénovat, aby uspěli v boji o nominaci do desetičlenného týmu BR Group - The Power of Unity, který se v září zúčastní štafetového běhu https://www.horybory.cz/. Poběží se z Beskyd na Pálavu a každý účastník bude muset během 24 hodin uběhnout 30 kilometrů. Podmínkou nominace je 10 kilometrů v čase pod 58 minut. Celá trať má 320 kilometrů a je rozdělena na 30 úseků. Cílem organizátorů závodu je nejen nabídnout lidem sdílení radosti z běhání, ale také jim ukázat krásu Beskyd, Javorníků, Bílých Karpat a Pálavy.
Na výzvu zaslanou do všech firem skupiny se přihlásilo 11 mužů a 4 ženy. Během června a července by měla vykrystalizovat konečná sestava deseti závodníků a také náhradníci. Tréninkové úsilí těchto nadšenců budeme společně sledovat a facebookových stránkách BR Group.
Kapitánem týmu je Mirek Murin, finanční ředitel skupiny BR Group. Ten už začal trénovat a jeho aktuální čas na 10 kilometrů v terénu je 48:45. O nominaci v této chvíli dále usilují Adam Drastich, Jan Grossmann, Michal Ballarin a Michal Večeřa z PF Plastů, Andrea Vehovská a Radek Adámek z Conropu, Daniel Rucký, Oldřich Lecián, Jana Nováková a Lenka Hrubá z Lanexu, Jaroslav Štěpař jako nominant z Lucca, Spojmontu a Komasu, Jiří Hrdina, Jiří Lebruška a Žaneta Melicharová ze Singing Rocku.
"V pátek 5. června jsem si zkusil zaběhnout první úsek štafety z Mostů u Jablunkova do Dolní Lomné přes Skalku. Trasa je dlouhá 11,2 km s neustálým stoupáním 380 metrů asi na sedmi kilometrech, a pak klesání 434 metrů na čtyřech kilometrech. Povrch je většinou asfaltový, z 30 procent šotolina. Celou dobu pršelo, ale přesto jsem běžel, protože během závodu může být stejné počasí a je třeba se i na takovouto možnost připravit. Běžel jsem sám a užíval jsem si ticha lesa a zeleně. V dešti se dobře dýchalo, taková parní sauna. Cestou zpátky přestalo pršet a otevřely se mi krásné scenérie Beskyd. Bylo fajně," popsal kapitán Murin své zážitky a vyzval i ostatní BRGroupáky, aby se připojili k letním běžeckým tréninkům.
"Nemusíme všichni běžet náročnou štafetu. Pokud se rozhodnete podpořit nás svou běžeckou energií, pošlete své zážitky, případně fotky a videa z běhání, přidáme je jako motivaci pro všechny na facebookové stránky BR Group. Navíc uděláte něco pro svou kondici, zdraví a postavu do plavek," vyzval kapitán Murin.
Své postřehy z běhání, fotky i videa můžete posílat na mailovou adresu brgroup.zpravy@gmail.cz. Nebo whatsupem na číslo 736 281 733.  

Rady pro běžecký trénink v terénu: 

1. Pro případ deště si berte lehkou běžeckou pláštěnku. Nepromokne a navíc je v ní teplo. 

2. Boty se vyplatí mít s goretexovou  vložkou, udrží teplo, i kdyby se tam dostala voda vrchem. Zbytek bude za deště stejně mokrý, tak je zbytečné to řešit. 

3. Je dobré namazat vazelinou prsty na nohou, třísla, podpaží a další místa, která by se při delším běhu mohla odřít.

 4. V autě je třeba mít suché věci a po běhu se hned převléknout. Je třeba udržovat svaly v teple.

 5. Zapadne-li vám při běhu kamínek do boty, tak se to dá chvíli vydržet, ale lepší je rychle se zout a kamínek vytřepat. Mohl by způsobit bolestivé puchýře.

 6. Je dobré si vzít vyzkoušené zaběhnuté boty. Náhradní boty se hodí, obzvlášť, když bude pršet. Pokud kupujete nové, je dobré mít alespoň o dvě čísla větší, ať máte při běhu dostatečný komfort.

7. Není dobré přepálit začátek. Je třeba si rozložit síly. 

 8. Začínáme trénovat na rovinách, teprve potom se přidávají nějaké kopečky. 

 9. Vyplatí se sledovat označenou trasu, což je někdy při velkém fyzickém výkonu obtížné. 

 10. Z kopce se běží kontrolovaně, zejména na šotolině to může podkluzovat. 

 



 

© ARSYLINE 2020
Upozornění
Zavřít