Aktuality

Ve Forezu začali používat nový systém chytrých nákupů

Ve Forezu začali používat nový systém chytrých nákupů
Ve Forezu začali používat nový systém chytrých nákupů

Naše společnost Forez implementovala novou aplikaci, která pomáhá s chytrými nákupy materiálu. Dodal ji osvědčený partner, společnost BERGHOF SYSTEMS. Nově nastavená funkčnost „Synchronizace nákupu“ umí efektivně vypočítat, kdy, kam a jaký materiál dodat pro výrobu, jaký materiál chybí a jaký přebývá.
Pro pořízení aplikace jsme se rozhodli hlavně proto, že naše interní informační systémy jsou zatím roztříštěné. Nově tak nyní máme sofistikovaný nástroj, který efektivně skloubí kompletní informace o materiálu ve výrobě a vypočte, kde bude jaký materiál zapotřebí,“ vysvětlil ředitel závodu Josef Šimko.  
Aplikace Synchronizace nákupu, patřící do komplexního řešení BERGHOF Adaptive, nejprve agreguje data z jednotlivých informačních systémů. Na základě termínů odvolávek, potažmo objednávek, a struktury výrobků pak virtuálně naplánuje výrobu. Podle požadovaných termínů na materiál do výroby provede bilanční porovnání, prověří skladové zásoby i termíny a množství již otevřených nákupních objednávek. V případě, že bude materiál ve firmě nedostupný, systém generuje požadavek na nákup. Umí průběžně termínově i množstvím synchronizovat obchod, výrobu a sklad s nákupem,“ doplnil obchodní ředitel dodavatelské firmy Milan Hruška.  
Výhodami jsou rychlost implementace, modularita, která umožňuje nasadit pouze dílčí funkčnost bez nutnosti implementovat celý robustní systém, uživatelská jednoduchost i potenciál dalšího rozvoje.  

© ARSYLINE 2024
Upozornění
Zavřít
Ve Forezu začali používat nový systém chytrých nákupů
Nahrát
Nahrát

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

Zavřít